Natural Warriors
Terokai jantan dan betina kebanyakan spesies bertarung ganas dalam mempertahankan diri untuk makanan, wilayah, status dan pasangan. Temui cara sekumpulan serigala bergelut mempertahankan domain kerana kekurangan populasi, mewujudkan ancaman kematian.