Master Loft
Jonathan dan Drew ada 10 minggu untuk mengubahsuai ladang rakan keluarga di kaki bukit Pergunungan Rocky. Mereka merobohkan loteng induk lama, menyusun semula ruang dan memberikannya rupa desa moden yang baru.