Log Home Main Floor
Jonathan dan Drew sedang mengubahsuai ladang rakan di kaki bukit Pergunungan Rocky. Lantai utama rumah dibuka sepenuhnya, garis penglihatan dibuka dan mereka memasang dapur desa yang canggih.