The Audio Problem
Penggambaran Gray Matter bermula, masalah menyebabkan perbalahan di antara pekerja filem dan pasukan Project Greenlight. Manakala, perbincangan serius membawa kepada potensi kejayaan dan bintang muda filem mula merasakan kesan jadual yang padat.