The Best Kind of Problem
Dalam pencarian bakat hebat Hollywood, Issa Rae, Kumail Nanjiani dan Gina Prince-Bythewood menapis beribu-ribu penyertaan sebelum memilih sepuluh pembikin filem wanita untuk mengarah filem pertama mereka dengan waktu dan bajet yang terhad.