Mountains
Walaupun banjaran gunung ialah landskap paling menakjubkan di planet ini, beberapa haiwan mempunyai apa yang diperlukan untuk hidup di habitat yang ganas. Daripada harimau salji hingga beruang grizzly, kehidupan rahsia makhluk gunung terbongkar.