Islands
Pulau terpencil menawarkan tempat perlindungan untuk makhluk di planet ini, termasuk sloth tiga kaki kerdil yang jarang ditemui. Bagi iguana marin, kehidupan pulau ada risikonya kerana ia mesti melarikan diri dari ular pelumba maut sebaik saja ia menetas.