Fresh from the Merc
Ree Drummond sedang mengubah menu di kedai Mercantilenya. Dia sajikan beberapa kegemaran baru seperti Roti Telur Goreng Rangup, Salad Tomato Pusaka tanpa masak, Smokie Okie, sandwic BLT ayam goreng hebat dan Kek Strawberi.