Quick and Easy Party Faves
Ree Drummond sukakan makanan parti cepat dan hebat untuk layanan tetamu mudah. Dia sediakan Bebola Daging Mediterranean Herba lazat, Koktel Udang Cajun luar biasa, Wantan Burger Keju Jalapeno pedas dan Bebola Rum sofistikated.