Pop Culture Pumpkins
Damaris Phillips meningkatkan persaingan dengan meminta pengukir membuat labu budaya pop 3D yang menyoroti era fesyen ikonik. Kemudian, pesaing membawa frasa sastera biasa dengan sentuhan maut menjadi nyata.