Stacks of Jacks
Damaris Phillips sukakan Halloween kegemaran semua orang, jadi dia menugaskan pengukir mencipta timbunan labu huru-hara dan menentang graviti. Kemudian, mereka mesti kagumkan hakim dengan struktur rangka menyeramkan untuk selamat daripada penyingkiran.