Roman
Roman menjadi sekutu Sisoy yang tidak disangka, seorang banduan seumur hidup akibat jenayah orang lain dan kesetiaannya pada datuk bandar yang berkuasa goyah apabila dia mengetahui rahsia berbahaya yang mengakibatkan Arnel mati.