Tatang
Dua penembak, Tatang dan Daniel, dibebaskan sementara dari penjara untuk tugasan membunuh bagi seorang ahli politik yang berkuasa. Dua penguatkuasa undang-undang yang bengis, Francis dan Acosta, menguruskan kes itu untuk cuba menangkap mereka.