Santa Barbara: Fish and Croissants
Di Santa Barbara, California, The Try Guys meninjau isi ikan semasa cuba menyahtulang makanan laut istimewa di Barbareno untuk juri jemputan Mike Chen. Kemudian, cuba mendapatkan croissant diisi pada menu Bree'Osh.