Atlanta: Vegan Burgers and Thai Noodles
The Try Guys mengunjungi Atlanta, juri tetamu G. Garvin dalam cabaran trak makanan burger vegan. Kemudian, mereka mengimprovisasi lima perisa mi Thai mewah dalam percubaan terdesak untuk menarik perhatian seorang cef yang kalahkan Bobby Flay!