Let Them Eat Cake
Stephanie Boswell dan Ludo Lefebvre bawa para finalis ke Ladurée, tempat mereka cuba macaron Julien Alvarez. Kemudian, mereka gunakan ilmu yang telah mereka pelajari untuk membuat menu pencuci mulut tiga hidangan dengan harapan dinobatkan sebagai juara!