Going for Butter Gold
Stephanie Boswell dan Ludo Lefebvre minta pembuat roti cipta kudapan gabungan mentega yang diilhamkan daripada "cruffin" Julien Abourmad dan Emmanuel Gunther. Kemudian, mereka gunakan fesyen sebagai inspirasi trio pencuci mulut yang menjadi satu koleksi.