Cutthroat to the Bone
Terdesak untuk membunuh, Matt menetapkan peraturan asas perburuan baru. Gary berhadapan dengan Steven dan Waz apabila madu mungkin dicuri. Dalam cabaran penyingkiran pertama, tindakan kejam mewujudkan konflik. Dua pemandiri meninggalkan cabaran.