The Aztec Aqueduct
Percaya mereka mungkin telah menggerudi ke dalam saluran air Aztec di Tapak Manik, Duane dan James menuju ke Mexico untuk bertemu dengan seorang pakar. Chad dan Josh menjejaki laluan air bawah tanah ke tasik terpencil yang mungkin melindungi rahsia.