Death Rumble
Ahli geologi Eric Drummond dan Chad Ollinger meneroka gua yang baru ditemui jauh di bawah tanah. Duane menemui lubang asap di Tapak Manik, dan James menuju ke ibu kota Aztec di Mexico City.