Madame Marjorie
David bakal bertemu pasangan California yang ingin permulaan baru di wilayah Champagne di Perancis! Ia satu lawatan romantis dan gastronomi di kawasan desa Perancis yang indah ketika David mencari rumah percutian impian di luar Paris.