Hot Springs Party Palace
Selepas mendapat harta pusaka, ibu dan anak ingin menghormati orang yang disayangi dengan istana parti percutian yang dia inginkan di Hot Springs, Arkansas. David mencari hartanah depan tasik yang cukup besar untuk menampung keluarga dan rakan-rakan.