Million Dollar Start
Seorang penduduk tempatan North Carolina memenangi satu juta dolar sebelum hari lahirnya yang ke-27. Kini, David bantunya mencari beberapa rumah di selatan Raleigh, dengan pusat beli-belah dan idea reka bentuk bantunya buat keputusan.