Second Home Sanctuary
Sepasang suami isteri mahu jual tanah ladang warisan di Iowa dan beli sebuah kabin di Minnesota untuk berkumpul bersama keluarga, rakan-rakan serta raikan percutian. Bagi David, ini imbau kenang silam, sambil bantu cari rumah tepi tasik!