A Million-Dollar Hug
Selepas kehilangan suami dan bapa secara tragis, seorang ibu dan dua anak perempuannya diberi satu juta dolar loteri. Bersedia untuk mencari rumah idaman mereka di Leechburg, Pennsylvania, David membantu mereka.