Vacation Time at the Cape
Sepasang suami isteri dari Massachusetts telah bercuti bersama keluarga mereka di Cape Cod lebih 30 tahun, dan dengan kemenangan loteri, mereka membeli rumah impian di sana! David perlu pantas membantu mereka mendapatkan rumah di pasaran sengit ini.