Mike and Chrystal
Mike ada keputusan yang luar biasa sukar untuk dibuat, apabila berpindah ke Houston untuk pembedahan penurunan berat badan mungkin bermakna kehilangan hak penjagaan anak-anaknya. Chrystal akhirnya menjalani pembedahannya.