Carlton & Shantel
Adik beradik Carlton dan Shantel sentiasa rapat, tetapi dengan tabiat makan mereka yang menggalakkan satu sama lain, mereka perlu membuat perubahan. Shantel sedih untuk terpisah daripada adiknya, tetapi ia mungkin satu perkara yang paling mereka perlukan.