The Chase in the Secret Chamber: Part 2
Ding Rushan yang menculik adik perempuan Wenli melarikan diri dari penjara dan merancang untuk mengumpan Wenli keluar. Wenli cuba menyelamatkan Inspektor Liu daripada bahaya dan mendapat tahu kebenaran tentang nasib adik perempuannya.