The Bleeding Pearls: Part 1
Wenli membawa Taozi ke sebuah butik mewah yang dimiliki dua adik-beradik yang bermusuhan tetapi sebuah pembunuhan berlaku di bilik persalinan. Adakah seorang daripada adik-beradik tersebut membunuh pelanggan kaya itu?