Through The Looking Glass
Vicki hampir merampas “Brimstone” daripada tangan saintis, Irina Poliskya, tapi diganggu MacGruber; maklumat Fasoose membawa Mac ke kawasan Enos Queeth sendirian untuk peluang balas dendam terakhir.