The Hungry Lion
Selepas ditangkap musuh ketatnya, Komander Brigedier Enos Queeth, MacGruber harus melepaskan diri atau diseksa Constantine Bach; Vicki St. Elmo menangisi kematian bekas mentor dan kekasihnya.