Rock Bottom
Warden Kegan Gould bertemu dengan pengumpul batu dan mendedahkan rahsia yang menggemparkan. Seorang remaja tertangkap kamera memusnahkan sarang burung yang dilindungi dan kumpulan yang tidak terkawal mengancam keselamatan awam di Tasik Sam Rayburn.