Lake Saviors
Warden pencen Benny Richards, kembali dengan cabaran untuk Pegawai Hutan Randolph McGee. Satu tembakan menjurus kepada aktiviti meragukan semasa rondaan dan semua pantas menyelamatkan pemain papan luncur dengan kecederaan mengancam nyawa.