Courtship
Persaingan untuk memenangi pasangan telah mencipta keindahan yang paling luar biasa dan keganasan yang mengancam nyawa di mana-mana di alam semula jadi dan pertaruhannya tidak mungkin lebih tinggi. Tanpa pasangan, perjalanan hidup boleh berakhir.