Growing Up
Daripada mengharungi unsur-unsur keras habitat mereka kepada mendapatkan makanan mereka sendiri, haiwan ini berada di peringkat penting dalam kehidupan apabila mereka mesti menyerang sendiri dan menjaga diri mereka sendiri.