Fear and Loathing
Cosgrove dan Shaw perlu merungkai deretan laporan jenayah palsu untuk mengetahui kebenaran di sebalik pembunuhan seorang doktor yang dhormati. Shaw menjadi sasaran tindakan balas apabila dia memfailkan aduan terhadap dua pegawai peronda.