Land of Opportunity
Seorang gelandangan migran dibunuh, petunjuk membawa Cosgrove dan Shaw kepada satu rahsia di tapak pembinaan. Price dan Maroun mendesak saksi utama memberi keterangan mengetahui itu boleh menyebabkan akibat di sisi undang-undang.