Last Christmas
Nasib pasukan ini terancam apabila pertemuan dengan Robert Silas tak berjalan lancar. Dengan bahaya yang mendatang, Bell dan Stabler mengambil langkah kreatif untuk jaga keselamatan pasukan mereka.