Catch Me if You Can
Stabler, Bell dan pasukannya jejak seorang pembunuh sebelum dia ambil tindakan terdesak. Jamie salahkan dirinya apabila satu kesilapan timbulkan tragedi. Jet jumpa penemuan penting yang boleh selamatkan nyawa seorang budak.