1970 Scout's Dishonor
Tony mencabar diri membaiki Scout yang rosak teruk akibat isu pendawaian. Camaro pelanggan lain pula rosak ditimpa pokok dan perlukan perhatian segera. Tony dan pasukan D'Antonio Automotive sedia menyelamat!