Tony Jr. cuba menggabungkan dua Hudson untuk menghidupkan semula legenda lama. Walaupun penuh masalah, Chevelle '68 diubah suai oleh Tony Jr. dan pasukannya hingga kembali bersinar dan mencuri perhatian.