Menjelang pengumuman 50 Restoran Terbaik dunia, isteri Aizawa berjanji untuk kembali dengan syarat Grand Maison Tokyo berada di 10 Teratas. Ketika pengumuman semakin hampir, Aizawa gementar. Adakah restoran tersebut dapat menyatukan semula keluarganya?