Kakitangan Grand Maison Tokyo dapat tahu Linda, penyunting majalah kulinari terkemuka akan hadir pra-pembukaan restoran. Obana bersemangat, namun Rinko bimbang. Pada saat akhir, Obana menukar pencuci mulut. Bolehkah mereka mencipta yang baru?