Dalam siri akhir, Gavin mengetuai mangsa yang terselamat dalam usaha mencari Eve, Josh dan Riley. Adakah dia akhirnya dapat menyatukan semula keluarganya dan mampu mencari jalan untuk kembali kepada kehidupan asal mereka?