What Lies Below
Amy, Adam dan Chip dipanggil ke bandar berhantu Palmyra, New York, untuk menyiasat aktiviti paranormal yang agresif di sebuah muzium. Adakah kebakaran baru-baru ini telah mencetuskan keluarga roh? Atau adakah hantu doktor biadab yang menghantui?