Legends Part 2
Semasa berlawan dengan Lex, Liga Keadilan diletupkan ke dalam realiti alternatif di mana mereka bertemu dengan Justice Guild of America, sekumpulan wira buku komik kuno yang Green Lantern baca semasa kecil.