Brave and the Bold Part 1
The Brave and the Bold - Part 1: Flash dan Green Lantern dapat tahu bahawa saintis Dr Corwin dan Grodd menggunakan orang ramai untuk mencuri bahan radioaktif yang mematikan untuk pelan induk mereka.