Glen Tavern Inn
Selepas lama memerhatikan Jack mencari hantu, Sharon Osbourne buat keputusan untuk laluinya sendiri di rumah inap berusia 100 tahun. Apabila Sharon bertemu roh di sana, dia mengalami kecemasan perubatan.