SEMA Neckbreakers
Dengan keluaran Stinger baharu, Kia meminta pasukan untuk mereka bentuk kenderaan yang akan menjadi tumpuan di Pameran SEMA. Syarikat itu juga mahu membawa Cadenza yang mewah ke peringkat seterusnya untuk menunjukkan kepada dunia bahawa Kia sudah dewasa.